31.10.07

Hek eleh..

Aku baru kena 'sound' dengan Lau. Ala-ala sound la. Rupa-rupanya komputer aku ni patut tak boleh pakai internet. Aku kan selalu multi-task, masa buat keja check e-mail lah, update blog lah dan segalanya. Sekali time team leader aku, Lennie datang meja aku nak bertanyakan sesuatu, dia ternampaklah internet yang telah diminimisekan. Kenapa yang dia bengkek sangat aku tak taulah, tapi dia kecohla bercerita dengan semua orang. PC dia takde internet rupanya.

Alah...so what lah kan. If no one should have, then how come my PC has it? And so what if I have access to the internet? Kalau dah dengki sangat, buanglah internet ni dari PC aku. Kecoh mende.

Budus. Orang-orang ofis ni memang budus. Nasib baik aku ni jenis yang tak peduli sangat nak bersosial dengan budak-budak ofis.

Internet pun kecoh. Sangat babi. Hahaha.

No comments: