26.10.07

Yay to the weekend! Ho-hum..

If you've always wanted to learn about diamonds, check this out!

In the meantime, kerja aku di ofis teramat sangatlah banyaknya. Unfortunately, aku kena balik JB weekend ini pasal aku ada interview (jangan salah faham, interview nikah saja) dengan Imam Jurunikah pada hari Ahad. Which means, aku tidak dapat menonton Cobra's Rugby 10 Nations this weekend (kerugian keseronokan menonton perlawanan 'live'), aku tidak dapat menyiapkan kerja-kerja yang terbengkalai lantas membuat duit (claim OT), aku akan membazirkan duit (duit tol & minyak), aku akan kepenatan (memandu kereta merentas semenanjung malaysia) dan aku akan miss perkahwinan Azah (oh, Kelab Darul Ehsan).

This is all gonna happen because I'm getting married. Nampak tak macam cons dia lagi banyak dari pros dia. Oh wait a minute, did I just say pros? What pros?

Oh well, at least I get to go see my saudara mara in Singapore and probably be RM100 richer! But compared with what I'm gonna spend.. sigh. Oh well.

No comments: