10.10.07

I'm going back with my sister & bro-in-law for Hari Raya! Yay! Free ride! Wakakaka

Dah pegi amek baju raya hari tu, tapi lengan dia macam besar sangat, jadik kena alter. Malam ni baru amek balik. Banyak gak. Aku tiga, kakak aku 3.

Duduk kat ofis baru ni, aku dengar radio melayu, mostly Era dan aku sangat suka lagu Anuar Zain baru tu Lelaki Ini, Ungu's Kekasih Gelapku dan Dewa's Kasihku di Malaysia (or something like that). I totally hate Adam's song (Hi, siapa nama, duduk kat mana, dengan siapa, ada handphone tak dsbnya. Macam gampang) and Ezlynn's latest single. Suara dia mengada-ngada. Rugi jek, pasal aku suka Ezlyn sebelum ni.

Kuih raya pun sume dah deliver (awal gila siap tahun ni. Order tak banyak kot)

Sebenarnya, motif post ni ialah untuk aku mengatakan
I can't wait for Hari Raya to come!

No comments: