11.10.07

Lusa Raya!

Kak Yen dah balik kampung dah. Hairannya yang aku ni balik raya lambat sangat. Serious hairan. Biasanya akulah yang paling awal sampai JB. Tapi takpe. At least tahun ni sume orang beraya first day kat JB. Lepas tu first day kitorang nak pegi Singapore awal-awal sangat, so sempat jumpe sume orang dan sempat kumpul duit raya. Walaupun aku ni dah suku abad, tapi memandangkan aku tak kawin lagi, maka aku masih layak untuk menerima duit raya. Sob sob ni lah kali terakhir aku beraya solo. Tahun depan dah jadik berdouble. Ewww....Mudanya dah nak kawin. Macam tak sesuai jek.

Anywayssss.. kepada Anies, kad raya hang aku dah tulis tapi bilalah nak bagi kat kau? Time Kak Azah punya wedding boleh?

To Kak Peachy, gua gi rumah lu lewat sket eh. Gua buka ngan Zufri dulu, then gua membeli belah last minit sket, then gua kemas rumah + beg, lepas tu baru gua gerak pegi rumah lu eh. Gerak lepas sahur, kan? Gua sampai time sahur jeklah. Lu sahur pukul berapa?

To Wan Rose, nasib baik kau ada. Kalau tak kebulur harimau ku, hehe. Kau balik mana dulu? Kelantan?

To Shikin, apasal tahun ni takde buka sesama pun?

To Alif, buat kek pun pakai apron ke? Mengadesss.

Haha..to all my FIVE readers, selamat menyambut hari raya aidilfitri bersama keluarga tercinta. Minta maaf dari hujung rambut-kerinting-kini-original hingga ke hujung kaki-yang-sangat-susah-mencari-kasut ini. Semoga bertemu lagi pada Ramadan hadapan.

Kepada para pembaca lain, kot-kot aku ada silent readers ke hehe, selamat hari raya aidilfitri.

p/s: Semalam kami pegi SACC Mall, carik kasut raya. Last-last si Kak Yen pulak yang beli kasut. Tension ni. Takde kasut raya!!

p/s2: Korang ada mood lagi ke nak keja ni wei? Kejila keja ofis melayu ada 3 orang je. Minoriti betul.

No comments: