18.12.07

Huish

Boringlah hari ni kat ofis. Satu hari aku cirit birit. Huh. Time cirit birit betul-betul takdenya nak pegi jumpa doktor mintak MC. Nak, tapi keja banyak. Dapat pulak aku cuti Jumaat & Isnin. Hihihi cuti panjang.

Benda macam ni selalu jadik kat aku sebenarnya. Time kerja gila-gila banyaklah aku jatuh sakit, walaupun sikit-sikit namun bolehla MC. Haha. Apalah motif cerita ini?

I so need a new pair of jeans. But I refuse to wear a size bigger than 29! Nooooo!!!! I've lasted so long, living in denial. Tapi sekarang terpaksa! My Perfect Jeans is torn is 3 places already. The crotch (which I've managed to fasten with 2 safety pins, haha) and two more on my thighs. Macam mana tau yang peha tu boleh koyak? Aku nak duduk, so tarikla area peha tu. Punyalah dah lusuh dan lembut, tarik macam tu je dah koyak! Hahahaha. Haih lemah betullah.

No time to jog, slowly but surely dieting. Tapi tanpa exercise sama juga, dok? Untuk menyedapkan hati aku, at least the parking lot and my office is quite a distance away. And I take the stairs, hurting knee notwithstanding. Sikit-sikit, lama-lama jadik bukit.

Ish tension pulak cerita pasal berat badan ni. Dapat pulak kakak kakak aku sume kurus-kurus belaka.

Oh, besok ada valuation lagi. Factory visit nak check material off-site plak. Boleh? Kecoh siot diorang ni buat keja.

1 comment:

rawsktar said...

huish..lu jgnla menggemuk sakan ok?lu nak join gua berfutsal dan berpeluh macam haram?gua punye metabolic rate 1300++ tau..heheh.