4.1.08

Ingat aku tak tau sapa baca blog aku?

I've been working at this new company for 3 months, and we've had company lunches and dinners close to a dozen times, the last one being today! 3 more people are leaving, and they treated us to nasi ayam Ayamas. People keep coming and going, here. At my previous company, makan beramai-ramai ni biasanya 3-4 kali jek setahun. Sekali time buka puasa beramai-ramai, sekali masa birthday salah satu bos (biasanya Prof. Basar), satu jamuan meraikan trainee yang habis praktikal, dan lagi satu untuk staf yang berenti (yang ni tertakluk pada keadaan).

Hehe semalam time siap-siap nak pergi kerja, aku potong lagi fringe aku ni. Sekali terpotong terpendek, dan terbanyak sangat! Wakakaka. Bongoks sungguh. Tapi taklah sependek Pheobe (Charmed) pada satu ketika. Hehe.

I'm thinking of doing something to my hairlah, but what yeah? Dah 2 tahun rambut aku macam ni saja. Give me some suggestions lah. Apa-apa jua.

Cepat-cepat tau. Aku tunngu suggestion dari korang. Kalau takde suggestion jugak, aku call sorang-sorang. Ingat aku tak tau sapa baca blog aku? Hahahaha.

Have a nice weekend!

1 comment:

rawsktar said...

haha..ko kutuk phoebe pujaanku ye?hampeh..aku cadangkan lu buat rambut lurus je la..easily manage..dahle lu pemalas..potong paras bahu..buat rambut rihanna..hahahaha..kuikui