22.11.09

Cerita Anniversary

Oh, forgot to tell the story about our wedding anniversary. Dah pukul 4 petang baru aku teringat anniversary kami. Sebelum tu kalau aku dok tulis tarikh, memang rasa macam there's something about this date, but I wonder what, kan. Sekali tu teringat, laaaaa wedding anniversary aku rupanya. So I sms-ed Zufri, saying hey I just remebered that today's our anniversary, and love you (cukup syarat jek, haha). Dia reply 'I tau, saja nak tunggu tengok u ingat ke tak'. Cecece gila aku tak percaya ayat tu. Because I swear, lately I've been bad with dates and birthdays. Semua birthday aku tak ingat.

Masuk-masuk kereta aku cakap aku tak percaya statement dia tadi, dan dia mengaku dia pun terlupa. Hahaha. Doesn't matter lah babe, since I forgot about it as well. So dinner was supposed to be something special lah kan, tapi Emma kan super cranky dan malam hujan pulak tu. So we went to Secret Recipe saja di (gasp!) Giant.

Hadui. Zufri kata for our second wedding anniversary he's getting me a water heater. Hahahaha. Kurang asam betul statement itu. Birthday aku dia bagi washing machine. Boleh? Benci lah. Hahaha. But birthday dia tahun ni aku tak bagi dia present. Anniversary lagilah tiada. Hahaha. Oh ada. Aku belikan kepala shower yang diidamkan (yang besar gabak tu, ala shower di club house katanya). Ni tak pasang lagi, tengah tunggu wrench.

Hahaha. What a year, ey? Harap-harap next year dapat saxophone.

Soprano, kay?

Happy second anniversary, babe. I sayang u, ok.

3 comments:

Anonymous said...

happy anniversary... go on, be the coolest couple ever... :)

ddfirdaus said...

Perghhh..soprano..rindu sungguh aku pada itu soprano dan adik beradiknya..

peachy said...

Happy anniversary to you and Zuf!