5.2.10

Adam The Psychic

Mari bercerita.

Minggu lepas, aku bertanyakan Adam. Adam, dalam perut Gigi ada baby tak?

Adam kata takde, dalam perut Mak ada.

Kak Yen agak terkujat mendengar kenyataan Adam, namun dia kata dia tak betapa nak risau memandangkan dia baru habis datang bulan. Hahaha gila melayu. Oh atau baru habis uzur.

Lalu semasa perkelahan keluarga kat KLCC Ahad lalu, soalan yang sama dipertanyakan kat Adam.

Jawapan Adam tetap sama.

Akhirnya Kak Yen mengaku. Katanya Adam’s prophecy the other day was correct. I’m pregnant.

Hahahahahaha Adam sangat psychic ya.

Aku tanya Adam lagi, dalam perut Mak ada Mak kecik ke ada Ayah kecik?

Adam kata Mak kecik.

But later went on to say Adam tak suka budak perempuan.

Eleh dengan Emma suka je. Siap peluk peluk cium cium lagi.

Hahahaha. Insya Allah, dapatlah Kak Yen seorang anak perempuan.

We are all so excited. Congratulations to Kak Yen for your good fortune!

Nota kaki : Adam dah terlalu biasa mengangkat Rizzqin yang seberat 8.6 kilo, jadi bila dia cuba mengangkat Emma yang 2 kilo leboh berat, dia gagal dan berkata, beratnya Emma ni!
Nota kaki 2 : Jangan sesiapa bagitahu Encik Hamzah berita gembira ini tau! Papa still doesn’t know.

6 comments:

R-B-I said...

komen gua :-
a) selamat kembali
b) janggal la kau berbahasa ibunda, pasti cerita kau lebih thriller jika dalam bahasa bukan ibunda
c) itu aje...

ein235 said...

oi, nak number adam.

dbalkis said...

hebatnye Adam..waktu K.Chy dulu pun adam gak kan yang rasa dulu?

peachy said...

Before you test using the pregnancy test kit, tanya adam dulu. test kit tuh dah le mahal, save duit kuikukui!

Rose said...

Congrates Kak Yen
Patutnyer aku tanyer Adam waktu berpicnic weekend ari tuee...rugi rugi

ummi mien said...

wow...hebatnya adam! bole jadi doktor ni.