29.12.09

Tropic Thunder And Hanis Zalikha

Semalam tengok Tropic Thunder. Hahaha. Kelakar gila. Tapi macam mana boleh nominated for awards pun ceq tak tahu.

Weekend ni kami pegi Penang, ada wedding di Bukit Mertajam (rasanya). Oh, man. Tapi ceq redha. Zufri doesn’t want to stay at his mom’s at Sungai Petani because his parents won’t be there. But with the New Year weekend coming, hotel rates in Penang will surely double. He’s not so keen on staying with his brother in Penang, either. Don’t know yet. Let him decidelah. After all he’s paying.

Weekend lalu aku macam extra free so aku baca-baca balik post aku yang lama-lama. Hahaha. Memang betul-betul free. Kelakar jugak aku ni kan? Hahaha. Gila aku tergelak baca certain posts. Sekarang aku dah pressure to keep up the fabulous work. Hehe. Aku suka layan blog Hanis Zalikha. Kelakar sey dia. Lagi kelakar dari aku, sob sob. Juga cantik, tapi tak poyo macam some models. Hmm aku tak pernah tengok lah iklan/poster dia. Runway model kot? Famous, but very down-to-earth. Wah wah puji menggunung nampaknya. Adakah aku mengidolakan dia? Hahaha mungkin tidaklah begitu sekali.


10 comments:

ddfirdaus said...

wei sapa itu hanis zalikha? mau ku ikut juge ceritanya (kepohnye aku)..

kamu ke penang ke? mari la datang bday dhani 1 jan 4pm...please..aku x de kawan beb..(penting kah aku ada kawan? bukan besday aku pon, besday dhani)..hanya majlis kecil2lan saja dan aku x tau mil aku nk masak apa..surely aku x le nk tunjuk tere memasak kan...tolong le masuk dalam jadual ko eh datang bday dhani..hehe..

rawsktar said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Ateh undi hamis jalikha.. Wahwah ramai peminat die kan.. Ateh pon bace juge blog die.. He

ddfirdaus said...

ketinggalan tren betul aku..dah aku siasat sape si hanis zalikha tu..dasat sungguh kelucuannya..

rawsktar said...

hahaha dayang. baru tau ka.

riri,

aku sayang ko. :(

Wan Rose said...

Aku pon follow gak blog dier...klakar...

ddfirdaus said...

ye la anis..aku naffnang RM 0.00..baru dapat RM 0.25..tak boleh challenge ko RM 7.25 setahun..i'm a newbie le..

rawsktar said...

huahuahua.perli siot.

HaNiE said...

haha boleh ke aku mengkepoh di sini, my nuffnag from d start sampai hari ni ialah 2.50, hehehe
ok la kan dari 0.25 opsssss!!!!

Inty Winty said...

Haha oii! ad-free blogs rule!