11.3.08

100 yang pertama

Y'know, bukan aku malas nak buat kerja. Aku siap tanya-tanya orang lagi ada ke kerja yang aku boleh tolong buatkan. C'mon. I've been doing the same remeasurement for the same building since December! Dah tiga bulan, takkan lah tak siap-siap lagi, kot? Lepas tu, bila aku dah takde keja, takkan aku nak melanguk duduk kat ofis sampai pukul 6.00 kot. Dah time aku balik, aku balikla. Aku bukan masuk 8.30 lepas tu lepak breakfast pukul 9.00 baru start keja. Aku breakfast kat rumahla. Aku sampai awal, aku balikla awal. Janganla nak tengok aku dengan pandangan serong. Padan muka. Kedekut sangat kerja. Hohoho. Stupid.
Anyway, the election results sure came as a shock, ey? Baguslah. Hopefully baguslah. Malaslah cerita politik. I'm not that well wersed pun. Nak tau apa-apa tanya Kak Peachy, hohoho. Nanti Anies upload video dia bagi ceramah politik kat kedai Kak Yen. Oh speaking of which, Kak Yen's laundromat started operations today. Congratulatios to Anies (f-loser) for being their first customer.
If you ever go to Gasing Heights punya area, from Pantai Dalam look to your left after Petronas until you spot a fuschia coloured shop. Rayyan Bubble Laundry. Cheap cheap.
And....I felt my baby kick me for the first time today, hohoho. Sangat terharu dan rasa seperti ingin menangis. Tapi tak profesional lah kan menangis di ofis. Kasihan sang Zufri ketinggalan moment tersebut.
Wah. Way past my bedtime already. See y'all later.

1 comment:

rawsktar said...

Aku dpt bayangkan perasaan lu ok. habis tuh,dh takde keje takkan nak melangok kan?gua setuju.sukati la nak balik pkl bapa kan?heheh.

Nnt gua upload video tuh. Lu nak gua blurkan muka?hehe.Balas dendam la tuh..saja nk mention Anies (f-loser) tuh. Damn u.

Akhirnya baby lu tendang lu. Mlm tuh serious dia tendang gua siot.