10.7.10

Naruto

I'm waiting for my cookies to bake. At 2:34 am!

Dulu amek gambar ok je posing macam ni, walaupun sedikit over.
Sepatutnya posing ala Naruto complete dengan kekuda.

Sikit-sikit, dia jadi lagi over.
Tak nampak macam Naruto sangat.
(Abaikan background tu tau. Haha)

Kemudian semakin over.
Lengkap dengan mata kenyit dan kepala senget.
Pose masih seperti pembuka silat.

Last sekali jadi gila over OK.
Nampak macam rabbit jek?

Going to watch a Sesame Street Musical in September. Time bulan puasa, OK. Dah beli tiket, together with Syahirah. Emma baby, consider this your second birthday present eh? Hehe. This year no party for you lah. This year we celebrate just with family, kay?

5 comments:

kuizikel said...

wondering, dari mana dapat bakat buat aksi over ni..heheheh

Rose said...

Ya Allah....Emma...sangat cute and pandai posing...

HaNiE said...

we want party!! we want party!! hahahaha... emma cute pipi tebambam ^_^

Syahirah Baker said...

Boes, emma has grown up!! Nampak sgt aku mcm dah lame tak jumpe kau kan.. Nway, she's getting cuter + more adorable!! ... and sangat terrer berposing k! Eh, dia layan Naruto? Gile hebat!!

rawsktar said...

aku hanya melihat kelibat Zufri dan kain pelikat seksinya aummmm